21 Temmuz 2012 Cumartesi

albahaca


uykum var, sürekli kahve içiyorum, önümde kitap açık ama okuyasım yok, marc aryan çalıyor bir de. ama benim uykum var, bir kahve daha. yüzükler beş lira, pekala yaşam niye bu kadar ucuz, mutlu olmak niye bu kadar pahalı demek istiyorum, ama sadece "-abla onlar beş lira demekle yetiniyorum". bu arada halen kahve içiyorum. yalan niye bu kadar ucuz. "-beş lira efendim o kolyeler,sarısı kalmadı". kahvem nerede, kahretsin o dökülen kahve benim mi?.

sevgilimden ayrıldım, uykum var ve ben sürekli kahve içiyorum. kahveleri getiren çocuk bana küfrediyor olmalı. her ne kadar yüzüklerin efendisi olmasam da, kendime bilekliklerin lordu lakabını taktım. "-onlar da 5 lira, renkleri çok, 4 olur en son". bu sefer sütlü kahve söyleyip kendimi şımartsam mı acaba lordum? belki.

her aksam nevizade'ye çıkasım isteğim var ama benim hep uykum olur. ve kahvelerim. bir kağıt ve kalem de var. kağıt uyuyor, bu yaşa gelsemde kalemi halen gazetelerin bulmaca eklerindeki ünlülere bıyık çizmek için kullandığımı biliyorum. bir gün deşifre olursam ajda pekkan en çok sinirlenen ve ilk darbeyi vuran olur sanırım. sütlü kahve güzel değil bu arada. "- hayır! cımbız satmıyoruz". en azından güzel bi müzik listem var, kitabım da vardı ama üzerine kahve döküldü, kurumayı bekliyor. güneş bol, yüzükte bol.

müşteri paris'e gidin diyor! "cebimde sadece sigaraya yeticek kadar param var, dolmuş parası bile 20 kuruş eksik, ne paris'i?" diyemiyorum. dükkanda zizi jeanmaire çalmıycam artık, moralimi bozuyorlar. "-hal halları paket yapayım mı?. ne kadar çok taş var parlayan. yemin ettiler sanırım her takıya taş koyup dünyayı ele geçireceğiz diye. dünya git gide taşlaşıyor, kalpler bile. kitap kurumuş olabilir mi ki?

sıkıldım, sevgilimden ayrıldım, uykum var ve ben sürekli kahve içiyorum. 7386 tane yüzük var, biraz sonra hızları sayıcam. günde 17 saat çalışan birisi için sağlıksız bir başlangıç oldu güne yine. kitabımı bıraktığım yerde göremiyorum. esnaf beni sevmiyor sanırım ibrahim tatlıses çalmıyorum diye. gizli gizli küfür yiyor olabilirim. ayrıca hesaba yazdırdığım kahveler benim için büyük bir yük olacak gibi.

mutsuzum, sıkıldım, sevgilimden ayrıldım, uykum var ve ben kahvem gelince içicem. ya beğenmezsen, ya sevmezsen, ya bunlar yüzünden benden az yazı aldıysan? bunun sitemine dayanabilirdim ama dediğim gibi, ya beğenmeseydin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder